بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


سید مهدی را چه میشود!؟

http://upload7.ir/imgs/2014-03/34774595788665141333.jpg

کاملا مشخص است که سید مهدی رحمتی مجددا بعد از درخششی که در 15،16 بازی استقلال بعد از ناکامی در لیگ قهرمانان2012-2013  داشت،مجددا دچار بهم ریختگی و عدم تمرکز شده و ضمن دریافت گل های مختلف نتواند بر اعصاب و روان خود در عین باتجربه بودن و رسیدن به مرز پختگی کنترلی مناسب داشته باشد.
از قرار معلوم با نزدیک شدن هر چه بیشتر به جام جهانی برزیل و عدم دعوت کروش از سید مهدی ،این گلر محبوب استقلال دیگر آرام آرام قبول کرده که باید با وجود مربی چون کروش در راس کادرفنی تیم ملی قید آن را بزند و آرزو و رویای حضور در جام جهانی را برای همیشه در خودش بمیراند و لاجرم بعد از دوران بازی خود از این روزها به عنوان تلخ ترین دوران ورزشی اش یاد کند.
سید مهدی در جریان بازی استقلال مقابل ملوان اصلا شرتیط روحی مناسبی نداشت و در برابر شعارهای تند هواداران ملوان واکنش نشان داد و ممکن بود همین عکس العمل رحمتی برای استقلال و هوادانش گران تمام بشود!
سید در این بازی با وجود آنکه در 4 گلی که دریافت کرده بود کمترین تقسیر را داشت و بعد از این دیدار مورد حمایت همه جانبه امیر قلعه نویی نیز قرار گرفت،ولی شرایط روحی و روانی وی بسیار وخیم شده بود و تاب و توان هیچ چیزی را نداشت و آستانه تحملش به شدت کاهش پیدا کرده بود.
رحمتی اگر بخاطر مسائل اتفاق افتاده در انزلی دچار محرومیت انضباطی میشد،به واقع بزرگترین خیانت را به استقلال و سرمربی آن کرده بود.این موضوع در جای جالب تر به نظر میرسد که از ابتدای فصل کارشناسان فوتبال نتایج فعلی استقلال را با توجه به کمبودها و مشکلات عدیده حاصل تجربه بالای بازیکنان آبی پوش می دانستند. منتهی رحمتی با عملکرد حاشیه ای که در انزلی از خود نشان داده بود،به عنوان یکی از با تجربه ترین بازیکنان فعلی تیم،باعث وارد کردن آخرین ضربه سنگین بر پیکره نیمه جان استقلال شده بود و محرومیت وی یعنی واقعا خداحافظ قهرمانی احتمالی و بدرود لیگ قهرمانان آسیا و ستاره سوم!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 12 / 12 / 1392برچسب:استقلال,تیم ملی فوتبال,سید مهدی رحمتی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com